02.12.2015

m-am întrebat mult timp ce mai faci, ce mai e cu viața ta, însă oricât de mult încercam să aflu mă loveam de zidul tău, Diana. știam că nu ești bine, o ființă ca tine nu va fi niciodată. iti amintești când am venit la tine joi seara și ti-am spus să te retragi? știam de ce o spun. căutai fericirea ca un copil care își caută cadourile sub brad. draga mea, fericirea nu e pentru tine. mi-ai spus că mi-ai făcut un bine lăsându-mă, că e greu să duci o viață cu un om ca tine și te-ai îndreptat spre alt suflet. draga mea, te anunț că greșești. când ai plecat ai lăsat un gol, nu pot spune că mi-a fost greu, pot spune doar că încă trăiesc cu acel gol. caut în altele ce am pierdut o dată cu tine. dar Îți mulțumesc, în acel gol am înghesuit indiferența și acum nu mai pot iubi. am avut cele mai sălbatice aventuri, însă toate s-au terminat la fel.. cu mine, în prim plan vorbind tuturor despre regină. tu.
femeia puternică și roșcată care mi-a guvernat inima. nu am crezut că te voi vedea la pământ, nu era posibil, nu tu, cea pe care o admiram în fiecare zi. dar după repetate eșecuri te-am găsit în noapte. te plimbai gândită. nu iti era frig, deoarece erai îmbrăcată în gânduri și îndoieli. te-am urmat în liniște încercând să țin pasul. ochii iți străluceau iar eu încercam să mă lupt cu tăcerea ta. am spart ziduri și fortărețe încercând să înțeleg ce e în căpșorul tău, lupte neterminate și durere sfâșietoare. draga mea, am dus un întreg război în timp ce tu nu făceai altceva decât să trimiți spre mine mai mulți inamici. dar i-am înfrânt, te-am dezbrăcat de gânduri și atunci ai simțit frigul. pentru prima dată am crezut că vei zâmbi, am înțeles mai târziu că nu le-ai șters, doar le-ai împărțit. scumpa de tine, te-am privit în multe ipostaze dar niciodată așa. in naivitatea mea era simplu tot ce spuneai. ti-am sugerat să îți iei timp pentru tine, adună-ți bucățile de inimă și repar-o. pana atunci vei avea timp de gândire, o dată reparată, draga mea, vei știi dacă vrei să o rupă din nou, vei lua o decizie și te vei minți din nou. cu toate că știi că atunci va fi prea târziu, și în acel caz nu o vei repara niciodată. ai urme de îndoială mult mai adânci decât golul din mine, de cine să îmi fie milă acum? de mine, că nu mă opresc din căutat ceva ce am pierdut? sau de tine, că nu vei găsi niciodată? 
zbori, ființă! zâmbește și dansează! nu vei simți că aparții până nu găsești locul potrivit, oricât de mult ti-ai dori! dar Îți promit că îl vei stăpâni intr-o zi, dacă îmi promiti și tu că până atunci te vei bucura și nu vei pierde timpul. egoistă, dragă, trebuie să devi egoistă. Ia-ți timp și cântărește-ți gândurile, ti-aş spune că îmi doresc să fi fericită, dar știu că nu vei fi. noapte bună, draga mea, sper să fi mai bine până când ne vom revedea! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

23.02.2016 -sătulă .